اس ام اس جدید 91

اگه رفتىاگه تنهاموندم@کاش همون آدم سابق بودى@منویادت نمىیادمىدونم@تاهمینجاشم ازت ممنونم@دیگه حتىنفسم درنمىیاد@کارىجزدعاازمن برنمىیاد@بروخوش باش بروشیرینم@من به آینده یه توخوش بینم@بروکه الهىخوشبخت بشى@مثل من دردجدایى نکشى@

.

.

.

۰۹۳۹۲۱۳xx97

اگه از دست آدم ها همش تیشه به ریشه ام بود
نمی مردم واسه اینکه، یکی مثل تو پیشم بود
شکنجه دیدم از دوریت، که گریه اعترافم شد
همین دنبال تو گشتن، یه جورایی طوافم شد
منو تنها نذار عشقم ، منم سهمی ازت دارم
همین یه دلخوشی رو من توی دنیا فقط دارم…

HeTak


.

.

0935987xx66

دلگیر نشو از آدما!نیش زدن طبیعت شونه،سالهاست به هوای بارونی میگن “خراب”!

.

.

.

۰۹۳۵۹۸۷xx66

فراموش کردنت کار آسانی ست. کافی است دراز بکشم، چشمهایم را ببندم، و برای همیشه..بمیرم…
تقدیم به نفسم،محمد.

.

.

.

۰۹۳۵۹۸۷xx66

کاش باران میدانست که گنجشک لباسی برای عوض کردن ندارد…

.

.

.

۰۹۳۵۹۸۷xx66

من اگر میخندم
تنها به اجبار عکاس است وگرنه – بی تو -
من کجا…خنده کجا..
تقدیم به محمد..

.

.

.

۰۹۳۵۹۸۷xx66

تمام خنده هایم رانذرکرده ام تاتوهمان باشی که صبح یکی ازروزهای خدا عطر دستهایت ،دلتنگی ام رابه باد می سپارد…
تقدیم به دار و ندارم ..محمد.

.

.

.

۰۹۳۵۹۸۷xx66

آفتاب که می تابد . . .
پرنده که می خواند . . .
و نسیم که می وزد . . .
باخودم می گویم ؛
حتماحال تو خوب است
که جهان این همه زیباست !
تقدیم به دار و ندارم..محمد..

.

.

.

۰۹۳۵۹۸۷xx66

سنگها شاید
اما گنجشکها هیچ وقت
مفت نبوده اند !
قلبشان میزند..

.

.

.

۰۹۳۵۹۸۷xx66

بنویسیم به دیوار سکوت:
عشق،سرمایه هر انسان است!
بنشانیم به لب:حرف قشنگ..
حرف بد وسوسه شیطان است!
و بدانیم که فردا دیر است،
و اگر غصه بیاید امروز،تا همیشه دلمان درگیر است!
پس..
بسازیم رهی را که کنون،تا ابد سوی صداقت برود،و بکاریم به هر خانه گلی،که فقط بوی محبت بدهد!

.

.

.

۰۹۳۵۹۸۷xx66

نمی دانم نهان از من، چه نیکی کرده ای با”دل”…؟

که چون غافل شوم از او، دوان سوی *” تـــــــــــــــــــــو*”  می آید…!!!

.

.

.

۰۹۳۵۹۸۷xx66

من ھنوز از بازی کلاغ پر میترسم!می ترسم بگویم تو،و تو آرام بگویی پر..

.

.

.

۰۹۳۵۹۸۷xx66

چه خوش بی  مهربونی هردو سر بی
که یکسر مهربونی دردسر بی
اگرمجنون دل شوریده ای داشت
دل لیلی ازاو شوریده تر بی..
“الهه شرقی”

.

.

.

۰۹۳۵۹۸۷xx66

تشنگی بهانه بود!
آب را با لیوان “  تو  ” می خواستم..
“الهه شرقی”

.

.

.

۰۹۳۵۹۸۷xx66

یادم نمیکنی و ز یادم نمیروی… یادت بخیر،یار فراموش کار من…

.

.

.

۰۹۳۵۹۸۷xx66

برلب دریاى حسرت، خانه اى دارم قدیمی.
از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمى،گاه وبیگاه یادی از ما میکند، بامرامش شرمسارم میکند…
“الهه شرقی”

.

.

.

۰۹۳۵۴۹۹xx72

یادت… پرچم صلحی است، میان این همه شورش فکر “وحید.ک”

.

.

.

۰۹۳۵۴۹۹xx72

دستهایت را زیر تنهایی ام ستون کن،که من، از آوار بی تو بودن میترسم!!! “وحید.ک”

.

.

.

۰۹۳۵۴۹۹xx72

سبقت ازسایه ها به بیشتر دویدن نیست، بسوی نور که باشی سایه ها در پس تو اند…

“وحید.ک”

.

.

.

۰۹۳۵۴۹۹xx72

وقتی که نیاز، بشر را وادار میکند از یتیم خانه دزدى کند، باید باور کرد “دزد” اشتباه چاپی کلمه “درد” است

“وحید.ک”

.

.

.

۰۹۳۵۴۹۹xx72

آنان سجاده ها را آتش میزنند و اینان بت ها را میشکنند، غافل از اینکه خدا همانست که بر لبان یک قمار باز در حال باختن جاریست…

“وحید.ک”

.

.

.

۰۹۳۵۴۹۹xx72

پرنده به دانه های روی دام خیره بود! چگونه بمیرد؟ گرسنه و آزاد، یا سیر و اسیر!

“وحید.ک”

.

.

.

۰۹۳۵۴۹۹xx72

عادت این قبیله این است…دورآتشی که تو درآن میسوزی: می رقصند!

“وحید.ک”

.

.

.

۰۹۳۸۹۸۸xx69

اسکار حق توست…
مرا خوب فیلم کرده بودی!

.

.

.

۰۹۳۵۸۲۹xx22

عرفان از تهران
تعداد نفس هایی راکه درنبودنت میکشم اگر در بودنت میکشیدم از حضرت نوح هم بیشتر عمر میکردم.نفس در حضور تو غوغا میکند
تقدیم به “فائزه ی مهربانم”

.

.

.

۰۹۳۷۷۸۵xx75

زندگى باغى است که باعشق باقى است.مشغول دل باش نه دل مشغول

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

پسرکوچکی،روزی هنگام راه رفتن در خیابان،سکه ای یک سنتی پیدا کرد.او خیلی خوشحال شد.این تجربه باعث شد که او بقیه روزها هم با چشمان باز سرش را به سمت پایین بگیرد و در جستجوی سکه های بیشتر باشد. او در مدت زندگیش،۲۹۶سکه۱سنتی،۴۸سکه۵سنتی،۲۰سکه۱۰سنتی،۱۶سکه۲۵سنتی،۲سکه نیم دلاری و یک اسکناس مچاله۱دلاری پیدا کرد.یعنی در مجموع۱۳دلار و۲۶سنت.در برابر بدست آوردن این ها او دیدن زیبایی دل انگیز طلوع خورشید،منظره طبیعت و پرواز پرندگان را ندید.او هیچگاه حرکت ابرهای سفید را در آسمان ندید و لبخند رهگذران،جزئی از خاطرات او نشد…. ‏

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

درویشی به اشتباه فرشتگان به جهنم فرستاده میشود.پس از اندک زمانی داد شیطان درمی آید و رو به فرشتگان میکند و میگوید:جاسوس میفرستید به جهنم؟! از روزی که این آدم به جهنم آمده مدام در جهنم گفت و گو و بحث و جهنمیان را هدایت میکند و…. حال سخن درویشی که به جهنم رفته بود این چنین است:با چنان عشقی زندگی کن که حتی بنا به تصادف به جهنم رفتی خود شیطان تو را به بهشت باز گرداند…!

‏{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

روزی دوشکارچی برای شکار به جنگلی میروند.در حین شکار ناگهان خرس گرسنه ای را می بینند که قصد حمله به آن ها را دارد… با دیدن این خرس گرسنه هر دوی آنها پابه فرار گذاشتند در حین فرار ناگهان یکی از آن ها می ایستد و وسایل خود را دور می اندازند و کفشهایش را نیز می اندازد دوستش با تعجب از او میپرسد:فکر میکنی با این کار از خرس گرسنه سریعتر خواهی دوید؟جواب داد:از خرس سریعتر نمیدوم ولی حداقل از تو سریعتر خواهم دوید!در این صورت،اول خرس به تو میرسد و تو را میخورد و من میتوانم فرار کنم!!!! ‏

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

یارو به دختر تهرونیه میگه:اسمت چیه؟دختره میگه:شمع، گل، پروانه یعنی اسمم ترانه است. یارو میگه:خر،نعل،طویله اسم من هم خلیله!

‏{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

از خدا پرسیدم:خدایا چه چیزی تو را ناراحت میکند؟خداوند فرمود:هر وقت بنده ای با من سخن میگوید چنان به حرف های او گوش میدهم که گویی به جز او بنده دیگری ندارم ولی او چنان سخن میگوید که گویی من خدای همه هستم جز او! ‏

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

دخترک همیشه میگفت:من برای نجات فدا و زیباییت عاشق تو شدم.پسرک برای تولدش سه حیوان خانگی به او هدیه داد…. اسب،سگ و یک پرنده زیبا! خواست دلیل این کار را بپرسد…پسرک رفته بود.برای همیشه….

‏{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

نگاهم کرد پنداشتم دوستت دارم،نگاهم کرد در نگاهش هزاران شور و شوق عشق را دیدم،نگاهم کرد دل به او بستم،ولی بعدها فهمیدم که فقط نگاهم میکرد… ‏

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

امروز تو دست یک نفر یه قناری دیدم… پرسیدم:فروشیه؟ گفت:نه؛رفیقمه… *”به سلامتی همه ی اونایی که رفیق هایشان را نمیفروشند”*

‏{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

دیروز اومده بود دیدنم،با یه شاخه گل سرخ و همون لبخند همیشگی که من آرزوش رو داشتم گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده،ولی من فقط نگاهش کردم،وقتی رفت سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود….

‏{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

دنبال نگاه ها نرو،ممکنه فریبت بدن دنبال ثروت نرو چون حتی ثروت هم روزی ناپدید میشه دنبال کسی برو که باعث میشه لبخند بزنی چون فقط یه لبخنده که میتونه باعث بشه که یه روز تاریک،خیلی روشن به نظر بیاد…. ‏

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

دوتا آدم برفی که میونشون یک رود بود عاشق هم میشن.اونا از عشق هم آب میشن به امید اینکه یه روزی توی رودخانه به هم برسند….

‏{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

شوهر مریم چندماه بود که در بیمارستان بستری بود.بیشتر وقت ها در کما بود و گاهی چشمانش را باز میکرد و هوشیار میشد.اما در تمام این مدت،مریم کنار شوهرش بود یک روز که او دوباره هوشیاریش را بدست آورد از مریم خواست نزدیک تر بیاید.مریم صندلی اش را به تخت چسباند و گوشش را نزدیک دهان شوهرش برد تا صدای شوهرش را بشنود….شوهر مریم در حالیکه صدایش بسیار ضعیف بود گفت:تو در تمام مراحل زندگی کنارم بودی،وقتی که از کارم اخراج شدم تو کنار من نشسته بودی،وقتی خانه مان را از دست دادیم،باز هم تو پیشم بودی و میدونی من الان چی میخوام بگم؟مریم درحالیکه لبخند بر لب داشت گفت چی میخوای بگی عزیزم؟شوهر مریم گفت فکر کنم وجود تو برای من بدشانسی میاره….

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

کارگری خسته و بی چاره از جلیقه کهنه اش پولی درآورد تا صدقه بدهد،اما دید روی صندوق صدقات جمله ای نوشته شده و منصرف شد!روی صندوق نوشته شده بود:{صدقه عمر را زیاد میکند}

‏{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

همیشه عاشق آدمهایی باش که قلب بزرگی داشته باشند تا مجبور نباشی برای ورود به قلبشان خودت را کوچیک کنی… ‏

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

باران همیشه میبارد؛اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند؛نامردیست آن همه اشک را به چشمکی فروختن…. ‏

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

آدمهای ساده را دوست دارم،همانهایی که”بدی هیچکس”را باور ندارند،همانهایی که برای همه کس لبخند دارند،همانهایی که بوی ناب”آدم”میدهند و من باور دارم که تو از همانهایی…

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

به تعظیم مردم این زمانه اعتماد نکن… تعظیم آنان همانند خم شدن دو سر کمان است که هرچه به همدیگر نزدیک شوند تیرشان کشنده تر است!{خشایار شاه}

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه‎*‎‎{M.I.S‎}‎‎*‎

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

همه رو خط زدم تا به عشقم برسم غافل از اینکه خودم خط خورده عشقم بودم تا به عشقش برسه….!

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه*مسجدسلیمان*در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

از قدیم گفتن واسه کسی بمیر،که برات تب کنه! “قدیما چه پرتوقع بودن” من واست میمیرم،خدا نکنه تو تب کنی…

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه*مسجدسلیمان*در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

چارلی چاپلین: وقتی زندگی صد دلیل برای گریه کردن بهت نشون میده،تو هزار دلیل برای خندیدن بهش نشون بده!

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه*مسجدسلیمان*در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

ناپلئون میگه:حرفی رو بزن که بتونی بنویسیش چیزی رو بنویس که بتونی امضاش کنی و چیزی رو امضا کن که بتونی پاش وایسی…پس مینویسم *{دوستت دارم}*

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه*مسجدسلیمان*در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

حکایت من،حکایت کسی است که عاشق دریا بود اما قایق نداشت،دلباخته سفر بود اما همسفر نداشت،حکایت کسی است که زجر کشید اما ضجه نزد،زخم داشت و ننالید،گریه کرد اما اشک نریخت،حکایت من حکایت کسی است که پر از فریاد بود اما سکوت کرد تا همه صداها را بشنود….

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه*مسجدسلیمان*در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۱۱۱۹۰xx33

اجازه خدا؟؟میشه من ورقه مو بدم؟میدونم وقت امتحان تموم نشده،ولی من دیگه خسته شدم…

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

نامم:سرباز، صدایم:ایست، خوراکم:آش، دلم:تنگ، کوله بارم:تفنگ، وطنم:آسایشگاه، همدمم:سینه خشاب، تنها کلامم:نبود تو…

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه*مسجدسلیمان* در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی،اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی،اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانیکه دوست منی عزیز ترینی!!!

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه*مسجدسلیمان*در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

انواع بوسه:۱بوسه صورت:دوست داشتن۲بوسه پیشانی:آرامش۳بازو:شوخی کردن۴لب:عاشق بودن۵گردن:نیاز داشتن!

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه*مسجدسلیمان*در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

خرج کن ولی اسراف نکن!عاشق شو ولی دیوانگی نکن!اسوه باش ولی بیخیالی نکن!حرف بزن ولی وراجی نکن!دوستت دارم….ولی پر رو نشو!!!!

{اسدی از پایتخت نفت خاورمیانه*مسجدسلیمان*در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۶۴۰۸xx28

توبه کردم که به خوبان جهان دل ندهم ؛ به هوایت به خدا توبه شکستم چه کنم…

‘تقدیم به رفیق همیشگیم’ Raha

.

.

.

0937646xx63

با کسی باش که رژه لبتو خراب کنه
نه ریملتوووو. . .:)
“لیلا شهبازپور”

.

.

.

۰۹۱۹۰۳۷xx77

ازدلم پرسیدم عشق راخلاصه کن گفت:اغاز کسی باش که پایان تو باشد فتاحی

.

.

.

۰۹۱۹۰۳۷xx77

خدایا من چه سازم خسته راهی درازم،نه فرهادم که مرد ازداغ شیرین نه ایوبم که با دنیا بسازم

.

.

.

۰۹۱۹۰۳۷xx77

سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش میکنند

فتاحی

.

.

.

۰۹۱۹۰۳۷xx77

گاهی وقت ها ادم کسی رو که دوستش داره توچند ثانیه دلشو میشکنه منو بخاطر اون ثانیه ها ببخش
فتاحی از کرج

.

.

.

۰۹۳۹۲۱۳xx97

عشق یعنی هیچ وقت از نگاه کردنش سیر نشی حتی اگه اون نبیندت ….

HeTak

.

.

.

0939213xx97

عشق واقعی وقتیه که دختر به سادگی چشماشو میبنده و اجازه بوسیدن میده
اما پسر پیشونی دختر رو میبوسه …

.

.

.

۰۹۳۹۲۱۳xx97

به عشق دیدنت منه دیوونه
نشستم روی پله های خونه
امیدوارم تا وقتی برمیگردی
نفس کشیدنو یادم بمونه
تو خونه وقتی دلتنگ تو میشم
سراغ عکسای قدیمی میرم
یکی یکی میبوسم عکسامونو
تورو میبینمت….آتیش میگیرم
HeTak

.

.

.

0935891xx66

وقتی حرمتها شکسته میشود ببخشید گفتن ها سودی ندارد… سکوت کن

*مهناز*

.

.

.

۰۹۳۵۸۹۱xx66

B tanhaei man k residi gosh hayat ra begir inja “sokot” tora kar mikonad…

*مهناز*

.

.

.

۰۹۳۵۸۹۱xx66

هیچ رقیبی ندارم جز آیینه ک هر روز تورا نگاه میکند او را هم شکست خواهم داد

*مهناز*

.

.

.

۰۹۳۵۸۹۱xx66

یک نخ سیگارو کلی خاطره از تو…. امشب همه را دود میکنم…

*مهناز*

.

.

.

۰۹۳۵۸۹۱xx66

دیشب….  خسته تر از همیشه بودم کاش میشد گوشه ای می نوشتم خدایا خیلی خسته ام فردا صبح بیدارم نکن……

*مهناز*

.

.

.

۰۹۳۵۸۹۱xx66

دلتنگی من تمام نمیشود همین ک فکرکنم من و تو دونفریم دلتنگتر میشوم برای تو

*مهناز*

.

.

.

۰۹۳۵۸۹۱xx66

ب دروغ گفتم ب خوابم می ایی تا چشمانم دمی پلک بر هم بگذارند

*مهناز*

.

.

.

۰۹۳۵۸۹۱xx66

تنهاییم را به گردن هیچکس نمی اندازم،گردن هیچکس تاب اینهمه سنگینی راندارد…

*مهناز*

.

.

.

۰۹۳۵۸۹۱xx66

چه مهمانان بى دردسرى هستند مردگان نه به دستى ظرفى را چرک مى کنند نه به حرفى دلى را آلوده تنها به شمعى قانعندو… اندکى سکوت!

*مهناز*

.

.

.

۰۹۳۵۸۹۱xx66

زین پس تنها ادامه میدهم در زیر باران حتی به درخواست چترهم جواب رد میدهم میخواهم تنهاییم را به رخ این هوای دو نفره بکشم باران نبار من نه چتر دارم نه یار نبار که من دیگر ما نیستم ‏

*مهناز*

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

مهم نیست که چند بهار در کنار هم زندگی کنیم،مهم این است که یادمان باشد عمرمان کوتاه است! در پایان زندگی،خیلی از ما خواهیم گفت:کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم تا خوب به هم نگاه می کردیم….

{اسدی از شهر اولین ها*مسجدسلیمان*واقع در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

تاریکی رو دوست دارم اگه تو کنارم باشی تنهایی رو دوست دارم اگه تو کنارم باشی مرگ رو دوست دارم اگه به یادم باشی تو رو دوست دارم حتی اگه به یادم نباشی!

{اسدی از شهر اولین ها*مسجدسلیمان*واقع در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه/چنان مهرت به جانم کرده ریشه/که در شش گوشه قلبم نوشته/عزیزم،دوستت دارم همیشه!

{اسدی از شهر اولین ها*مسجدسلیمان*واقع در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

یه روز یه جنگل بود که درخت نداشت.یه شکارچی بود که تفنگ نداشت.یه تفنگ بود که فشنگ نداشت.بعد اون شکارچی با اون تفنگ که فشنگ نداشت یه گوزن شکار کرد که شاخ نداشت گوزن را انداخت توی کیسه که ته نداشت این داستان که نویسنده نداشت نویسنده هم اسم نداشت هر چند این داستان سر و ته نداشت ولی ارزش سرکار گذاشتن رو که داشت…

{اسدی از شهر اولین ها*مسجدسلیمان*واقع در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۹۹۵۹xx00

آفتاب که میتابد، پرنده که میخواند و نسیم که می وزد،
با خودم میگویم حتمأ حال تو خوب است که جهان این همه زیباست…

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

وقتی پیر میشی،ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره دندون هات خراب بشه و از دست بره،ولی زیبائیت رو از دست نمیدی چون آدم چیزی رو که نداره،از دست نمیده!!!

{اسدی از شهر اولین ها*مسجدسلیمان*واقع در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

جیرجیرک به خرس گفت:دوستت دارم اما خرس گفت:الان وقت خوابمه!خرس به خواب زمستونی رفت و نمیدونست عمر جیرجیرک فقط ۳روزه….

{اسدی از شهر اولین ها*مسجدسلیمان*واقع در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

دختره از پسره پرسید من خوشگلم؟گفت:نه…گفت دوستم داری؟گفت نوچ…گفت اگه بمیرم برام گریه میکنی؟گفت:اصلا…دختره چشماش پر از اشک شد! پسره گفت:تو خوشگل نیستی زیباترین هستی!تو رو دوست ندارم!چون عاشقتم….اگه تو بمیری گریه نمیکنم!چون منم میمیرم!

{اسدی از شهر اولین ها*مسجدسلیمان*واقع در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

اگه یه روز کسی بهت گفت دوست دارم سعی نکن بهش بگی دوستش داری اگه گفت عاشقتم سعی نکن عاشقش بشی اگه گفت همه زندگیش تویی سعی نکن همه زندگیش تو باشی چون یه روز میاد و بهت میگه ازت متنفرم اونوقت تو نمیتونی سعی کنی ازش متنفر باشی!!!

{اسدی از شهر اولین ها*مسجدسلیمان*واقع در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

این اس ام اس رو برای۲نفر بفرست.اولی برای یک آدم احمق و دومی برای یک آدم نفهم!بعد بشین فکر کن ببین خودت کدوم بودی که من اینو برات فرستادم!

{اسدی از شهر اولین ها*مسجدسلیمان*واقع در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۳۷۶۷۲xx99

پسر نگاهی به دختر کرد و گفت حالا که کنار ساحل هستیم بیا یه آرزوی قشنگ بکنیم دختر با بی میلی قبول کرد پسر چشماشو بست و گفت:کاش تا آخر دنیا عاشق هم بمونیم…. بعد به دختر گفت:حالا تو آرزو تو بگو دختر چشماشو بست و خیلی بی تفاوت گفت:کاش همین الان دنیا تموم بشه…. وقتی چشماشو باز کرد پسر رو ندید فقط چند تا حباب آب رو دید….!!!!

{اسدی از شهر اولین ها*مسجدسلیمان*واقع در استان خوزستان}

.

.

.

۰۹۱۲۵۳۹xx31

توده ى سلام به سمت شما درحرکت است ضمنأ احتمال بارش بوس دور از انتظار نیست .

.

.

.

۰۹۱۲۵۳۹xx31

درون سینه آهى سرددارم رخى پژمرده ,رنگى زرد دارم ,ندانم عاشقم مستم چه هستم؟همى دانم دلى پردرددارم . سپاسگذارم

.

.

.

۰۹۱۲۵۳۹xx31

چى صداکنم تورو؟!گورخر یاکانگورو؟کاشکى خربودى عزیزم میشدم سوارتو!!



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد