مجموعه ای بی نظیر برای ایجاد نرم افزار با نام Component One Ente

هفت برنامه بنیادی ، صدها مورد تحت کنترل ، همه و همه تحت یک استودیوی بی نظیر با نام Component One Enterprise Studio 2010 v1.0 جمع آوری شده اند. توسط این مجموعه بی نظیر شما می توانید نرم افزارهایی برای محیط دسکتاپ ، وب و موبایل که کاربرد در زمینه های WinForms, WPF, ASP.NET, Silverlight, iPhone, Mobile و ActiveX دارند را ایجاد کنید. این مجموعه به شما تکنولوژی لازم که برای جذب هر کاربر با هر سلیقه ای نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. تمامی نرم افزارهای این مجموعه به روز شده هستند و تحت Net Framework 4.0 قابل اجرا هستند.

 

Component%20One%20Enterprise%20Studio%202010%20v1.0 مجموعه ای بی نظیر برای ایجاد نرم افزار با نام Component One Enterprise Studio 2010 v1.0

ادامه مطلب ...

کمک دستی برای برنامه نویسان با نام Armadillo Professional v7.00.

SoftwarePassport Armadillo  نام یکی از معروفترین ابزارهای کمک برای برنامه نویسان می باشد که به کمک آن و DLL های موجود در برنامه می توان بر روی نرم افزارهای نوشته شده قفل گذاری نمود . همچنین می توان به کمک این نرم افزار که در واقع یک Packer می باشد فایل های اصلی نرم افزارها را پس از قفل گذاری پک نمود تا کرکر برای کرک نرم افزار ابتدا مجبور به انجام عملیات UnPack شده و سپس شروع به اقدام انجام عملیات کرک نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت  Silicon Realms Toolworks می باشد.

 

armadillo کمک دستی برای برنامه نویسان با نام Armadillo Professional v7.00.0081

ادامه مطلب ...

اسکریپت نویسی حرفه ای با Zend Studio IDE 7.1.1

Zend Studio نرم افزار قدرتمندی است که قابلیتهای فراوان جدید و ابزارهای ارزشمند را فراهم آورده است تا به وسیله آنها به شما کمک نماید تا وبسایتهای خود را سریعتر توسعه داده، کاستی های آن را با سرعت بیشتر جبران نموده واز جدیدترین فناوریهای در زمینه PHP به صورت مستقیم و از داخل محیط توسعه خود بهره مند شوید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل و عالی از PHP 5.3 ، ویرایش کد ارتقا یافته عالی، اشکال زدایی آسان توسط یکپارچگی با Zend Server، تولید کد از طریق یکپارچگی با  Zend Framework، و بهبود در کارایی و عملکرد، جایگاه  خود را به عنوان بهترین راهکار برای توسعه دهندگان پی اچ پی همچنان حفظ نموده است. Zend Studio تنها “محیط توسعه یکپارچه ” (IDE) موجود برای برنامه نویسان پی اچ پی حرفه ای می باشد که تمامی نیازهایی را که برای ساخت برنامه های کاربردی تجاری مورد نیاز هستند را فراهم نموده است. قابلیتهایی همچون قابلیت ساخت دوباره، تولید کد، همکار کدنویسی و آنالیز معنایی که همگی بایکدیگر مجموعه ای می سازند که قابلیت ساخت سریع برنامه های کاربردی را برای شما بهتر از هر برنامه دیگری فراهم می آورد.

 

 zend ide اسکریپت نویسی حرفه ای با Zend Studio IDE 7.1.1

ادامه مطلب ...

اسکریپت نویسی تحت PHP با PHP Designer 2010 v7.1.0.31

phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در  اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

 

 php اسکریپت نویسی تحت PHP با PHP Designer 2010 v7.1.0.31

 

ادامه مطلب ...

برنامه نویسی حرفه ای با Intel C Plus Plus Compiler v11.1.054

Intel C Plus Plus Compiler v11.1.054 نام بهترین نرم افزار در زمینه ایجاد نرم افزارهای چندمنظوره است. این نرم افزار بهترین ابزار را برای تجزیه و تحلیل کارهایتان ارائه می دهد و دارای بخش پشتیبانی در خود نرم افزار برای راهنمایی شما می باشد. دارای ابزاری برای ایجاد برنامه های چند منظوره به صورت هایپر نیز در این نرم افزار موجود است.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به داشتن Template برای ایجاد نرم افزار ، استفاده از قوانین ریاضی برای ایجاد آن و داشتن کتابخانه راهنما استفاده کرد. شما می توانید این نرم افزار را هم اکنون از وبسایت دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 intel برنامه نویسی حرفه ای با Intel C Plus Plus Compiler v11.1.054

ادامه مطلب ...